Jak se nám vede? Odpovím vám snadno...

Po nějaké době Vás mile ráda zase zdravím. Od mého neadminování uběhly nějaké dva týdny a zatím mi to trošku chybí... Hlavně ten kontakt s Vámi. Takže pro věrné fanoušky jsem se rozhodla napsat menší povídání o tom, co se dělo a dít bude.

Začala bych tím, že dne 12.6. jsme absolvovali již druhý úspěšný ročník Dne dětí v Salome pro postížené děti, kde jsme je vozili. Koně byli jako profesionálové . trpěliví, mírumilovní a hlavně soucitní. Opravdu se tento den zase vydařil a já mám z toho velkou radost :-)

Po této události to ale zas tak růžové nebylo. Byla jsem fotit na westernových závodech v Hlučíně, to by bylo v pořádku - den jsem si fakt užila -, ale když jsem přijela domů... čekalo mě nemilé překvapení, Rozárka měla další silnou alergickou reakci, která se tentokrát projevila ve formě ekzému. Ekzém ji pak začal i mokvat hnisat, a tak ji vet musel píchat antibiotika. Teď už to je zase v pořádku.

Co se týče ježdění, tak moc ze sedla nepracuji, nějak to teď nemám zapotřebí a spíše se věnuji Rozárce jako takové :-)

A co mé plány na prázdniny? Na začátku prázdnin fičíme na jeden den do Hlučína, s kamarádkou, si zkoušet westernovou trailovou dráhu. Moc se na ni těším a pak hurá na pár dní s koňmi za adminkou Pat :-) Chystáme stanovačku, tak jsem zvědavá. Poté mám nějakou dobu čas a pak zase organizuji srandasoutěže, takže to bude fičák. A pak zase letíme s koňmi na pár dní ke kamarádkám do Stonavy :-)

Co se týče mne, tak mám naplánované i kino a nějaké akce s přáteli u vody, výlet na motorkách s rodiči a sestrou a samozřejmě focení zákazníků.
A brigáda? Všechny mé možné brigády, kde jsem měla nastoupit mi bohužel nevyšly.

A jaké máte plány Vy? Klidně pište a pokud by jste měli cestu kolem, můžete se zastavit, budeme rádi!

A poslední otázka... byl by zájem o točení videí přes prázdniny a pak z něj udělat jedno velké celoprázdninové video?

Odpovídejte do komentářů na mou admin page na facebooku s tímto odkazem na tento článek, budu velmi potěšena :-)

Touto fotkou se s Vámi prozatím loučím a užijte si začátek prázdnin!