Nemožné možným?

To co se zdálo, že nikdy nezvládnu, jsem zvládla. A to co jsem slíbila Vám, jsem nesplnila. Velké plus se ztratí, když se objeví velké mínus. Mě osobně to také strašně mrzí, ale času málo a povinností spousta.

Každopádně JE TO TU A TAM!

Jako první se vám chci omluvit, že článek vychází až dnes, ale přehltila mě plna kupa povinností a já nevěděla co dříve, každopádně se vám zase a pomalu začínám věnovat!

Ale teď rychle a sběžně vám vše vysvětlím.

Začnu tím, že vám povím, že ačkoliv si spousta z vás myslí, že mi je 15, tak mi je 19 a před týdnem a půl jsem ÚSPĚŠNĚ odmaturovala. Tím skončily mé přípravy na maturu atd, takže jsem konečně mohla slevit. Co to kecám, vlastně jsem se neučila skoro vůbec. Jen poslední tři, čtyři? dny před mým pondělním termínem ústní zkoušky. Ale zvládla jsem to a nejhorší známka je 3.

Další věc se týká koní, Míša dost pracovala s Cezim a hodně se lepší a já s Rozárkou jsme započaly celodenní výlety a trénink anglického stylu. Zatím nám to jde! Navíc si můj vodomil hravě užívá každé čvachtání ve vodě. No uznejte sami:

V neposlední řadě, ač sama koukám, jsem si našla přítele, možná se teď divíte. Já, 24 hodin s Rozárkou, nenakupující typ (kromě jezdeckých věcí samozřejmě), antispolečenský tvor, náročná holka, která chce, aby kluk přijal koně a kůň přijal kluka. Whoa a přece jen, osud umí hezky zmást, že? Náhodě přihraje do karet a je to. Nejlepší na tom je, že opravdu mou podminku splnil - má neskutečně rád Rozárku a Rozárka!! si zamilovala jeho. Dokonce byla tak ochotná a nechala jej jet s ní na vyjížďku. A ti co aspoň z povídání znají Rozku, tak pochopí, že je to něco, co by nikdo nečekal. Rozárka, takový koník, který by všechny nejradši převálcoval, ožužlal a nakonec i snědl, když se na něj někdo posadí, tak se nerozejde, nebo pro změnu nezastaví ani kdyby už byla v Rakousku. Holt pozná, když je na ní panička. Každopádně jsou s mým přítelem jako jeden tým.

A co se týče Rozárky, tak 18.6. nás můžete vidět na westernových závodech v Hlučíně! tak neváhejte a přijďte, nás nepřehlédnete, Rozčiny reflexní žluté bandáže a mé reflexní žluté tílko Horse4u.cz nejdou přehlédnout :D

A taky bych chtěla na závěr povědět, že připravuju článek jako vždy, které píšu a ne jen informativní jako je tenhle. Jen si musím pořádně promyslet téma, tak držím vám palce do posledních dnů školního roku!