Staré železo nerezaví

Ne, opravdu v tomto článku se nebudu zabývat ai rezavením, ani železem, ani ničím podobným...

Je to metafora. Bohužel jsem se zřejmě definitivně odpoutala od role administrátora na facebookových stránkách o koních a skončila. Důvodů je mnoho a já jsem velice ráda, že jste mne neodvrhli, ale na druhou stranu, jste mne pochopili a nadále mě a Rozárku sledujete, což nás velice teší!

Z počátku jsem nechtěla tyto důvody psát veřejně, a proto jsem vyjmenovala jen ty, které nezasahovaly tam, kde nechci. Jeden z důvodů byl, že se chci více věnovat Rozárce. A to se také naplnilo, hodně spolu pracujeme na detailech a intenzivně trénujeme vytrvalostní běhy a výlety. Dalším problémem byl časový diagram, nebo jak to lépe nazvat. Nestíhala jsem to se školou, jelikož jsem ve třeťáku, tak toho se nakupilo strašně moc. A další jiné výmluvy...
Každopádně ty nejdůležitější důvody a příčiny mého odchodu jsou jiné.... A já Vám za to, že jste mne tak podpořily a neodvrhli jste mne, napíšu jak to doopravdy je.

Takže. Hlavním důvodem je to, že jsem na svou roli administrátora už neměla chuť. Je strašně moc nových adminů, kteří adminují (a nechci se k tomu nijak vyjadřovat), takže jim své břemeno přenechávám. Jelikož já Vám zřejmě již nemohu co nabídnout, s Rozárkou se posunujeme dále do nových a nových věcí, nabýváme dalších a dalších zkušeností, ale adminuji již strašnou dobu a připadám si ohraná. Máte na výběr z tolika možností nových osobností, které máte možnost sledovat, že se mezi nimi s Rozárkou ztrácíme a nechceme překážet. Jsem ráda, že jste nás sledovali a že nás někteří nadále sledujete!! Protože právě pro Vás to dělám :-)

A k dalšímu důvodu. Internet, web, wi-fi, net, internet... pořád jen ten internet a mě se z toho dělá špatně. Pamatuji doby, kdy jsme lítali s kamarády po venku, nebo strávili třeba týden pod stany výletováním a teď, když mám Rozárku mi to strašně chybí. Takže si to vynahrazuji lepším způsobem, lítám a trávím celé volné dny s Rozárkou a přáteli neustále venku a snažím se internet úplně vypustit z hlavy. A je to úžasné! Takže na netu jsem minimálně.

Tohle byly ty nejdůležitější příčiny toho, proč jsem skončila, ale je jich více, které nechci nijak řešit.

Kvůli Vám jsem ale zůstala na určitých sociálních sítích - sledovat mne můžete zde na webové stránce, na instagramu a na mém originální administrátorské facebookové stránce. (najdete odkaz v rubrice "Klér na webu")

A jako třešnička na dortu, dovolte můj oblíbený citát pro tuto dobu, který mi velmi pomohl a nadále pomohá - Hledíš-li na cíl, odpusť od zbytečností.