Tak dlouho je vedro, až prší a píšu článek

Rychlý nadpis, který jsem narychlo splácla ze své uškvařené a teď promočené hlavy již napovídá - ano, po dlouhé době jsem se odhodlala napsat článek!

Prázdniny už jsou v průběhu a já jsem začala konečně pracovat. Nakonec se mi to seskupilo tak, že buď jsem v jedné nebo v druhé práci, či zrovna fotím "na zakázku". Rozárka měla po tréninkovém dni na trailové dráze volno na delší dobu a od zítřka se pouštíme zase do práce. Putovní dovolenka za Pat se nám posunula až na toto pondělí 13.7. tak snad nám výjde počasí, protože jsem ráda, že jsme nejely - to úmorné horko by jsme nerozdýchali.

Jinak jak jste mohli postřehnout, tak jsme úspěšně prošli trail na úžasném Dětském ranči v Hlučíně - prošli jsme všechny překážky až na vodní příkop, který byl pro nás zřejmě mooooc úzký. (pozn. :D :D) 

Kromě toho, že se Rozárka fláká a často chodí se chladit "pod hadici", se chodíme plavit. Rozárka mi nasadila brouka do hlavy a uvažuji, zdali je hroch nebo kůň (ještě doteď nevím). 

A nejen to! Je to nehorázný pupík! 

Každým dnem je pro mě nachystaná nějaká nová výzva, ať už od Rozárky, v práci, nebo u kamarádů a jejich koňoušů. Zatím se dá řící, že prázdniny šlapou... nebudu povídat dále, ať nezakřiknu.

Povím jen to, že máme ještě spoustu plánů a já fotím a točím a vše zdokumentovávám!

Tak ať vám prázdníny....ŠLAPOU!

/Western, trail, Hlučín, můstek/


/plavení, hroch nebo kůň??/