Už jednou to tu bylo

Ano, před dvěmi-třemi měsíci jsem Váma psala, že končím jako administrátor všech koňských stránek. A byla to pravda. Již jsme mě nemohli vidět nikde vystupovat, avšak aminiovskou stránku jsem si ponechala jen pro vás. Během prázdnin se to ale změnilo. Bohužel jsem ji deaktivovala a nikomu nic neřekla, za což se všem dotčeným omlouvám.

Avšak. Říkáte si, musela mít dost dobrý důvod. Ale víte co? Neměla jsem.

Teď Vás to asi zaskočilo. I mě. Bohužel to tak ale je. Neměla jsem a stále nemám čas, ale to jsou podle mě výmluvy. S Rozárkou jsem chtěla naplno pracovat a ne o tom jen psát zde. Navíc mě mrzelo, že koňský svět na internetu a obzvláště na facebooku, má plno stránek s adminkami a dalším. Už to není to, co bývalo. Jsme zahlceni informaceni a pohlceni virtuálním světem. Taková já jsem být nechtěla. A opravdu se mi ulevilo, když jsem věděla, že už stránku nemám. Nic mě netrápilo ani netížilo. Řekla jse si, že jejiné co ponechám, je tato webová stránka. Kde něco napíšu, když budu mít čas a chuť a nebudu řešit to, zdali si to někdo přečte nebo ne.

Možná jsem tímto článkem přišla o dost fanoušků a mrzí mě to. Spoustu věcí jsem mohla udělat jinak. Vím to a přiznávám to. Ale nejsem jedna z těch adminek, která by chtěla být slavná a dělá proto úplně vše - hraje si na něco co není, neustále se fotí, maže fanouškům "med kolem pusy" a přitom skutek utek. Vždy jsem k vám byla upřímná a jednala s vámi na rovinu. Fotky jsem fotila na vaše přání a především pro sebe, jelikož tak koukám, jak se Rozárka zlepšila a co potřebujeme dotáhnout a doladit. Články mě baví, takže to pro mě byla maličkost. Tak jak jsem se představovala na internetu (tedy aspoň jsem se snažila být), taková jsem byla v reálném životě.

Znáte to, K jednomu se přidalo druhé a dalo třetí. Už jsem to napětí nevydržela a vzdala to. A řeknu vám, pomohlo nám to.

Opravdu se toto hodně změnilo. Všechno jsem si užívala víc naplno, teď mám více času na školu a více pracuju s Rozárkou.

Vše se oplatilo. Rozárka se změnila. Pamatujete, jak si byla ve stádě nejistá a bála se každého koňského šklebu? Po těchto prázdninách, které jsme strávili celé u přátel na statku, se změnila k nepoznání. Nejen, že má úžasnou neunavitelnou kondici, ale také si je jistá vůči koni. ANO! Rozárka už neutíká při každém šklebu, ale vyjádří svůj názor! Kaštánek si to odzkpoušel a vyšel jako poražený - pokousaný a teď si  na ni davá pozor. Tudíž se Rozárka dokáže začlenit do stáda líp, než kdysi.To koukáte co? Ve skocích se také zlepšila, dovolím si říci, že o sto procent! Ano, musíme vyladit techniku skoku a taky přípravu. Jelikož pro ni práce na jízdárně absolutně není a dává mi to vždycky sežrat.

Takže vidíte, opravdu se mi to vyplatilo, odpoutat se od role administrátorky úplně.

Samozřejmě je toho tolik, co mám zažité atd. Ale to si zdovolením ponechám pro sebe a těch co se to týká.

Ale teď jak to bude. Určitě se můžete těšit na fotky a články, které budu uveřejňovat zde. Ale "fb stránku" znovu deaktivuji.

Chápu, že po tomto článku bude dost z vás znechucena. Tudíž se omlouvám a chápu vás.

Připomínky můžete psát zde: https://ask.fm/KleraRozarka

Touto fotkou z prázdnin se s vámi prozatím loučím, tak ahoj!